something that is good for me

Det är dags att ge sig ut och göra något gott för kroppen för en gång skull. Den senaste tiden har bjudit på mycket alkohol, choklad och dålig sömn och lite näringsrik mat. Jag befarar ju kanske det värsta när det kommer till Londonresan, men vafan. I don't care. Sen så har jag rent hat i kroppen som behöver få komma ut lite. Jag är ingen hatare, men jag hatar nu. Jag tänker inte ens berätta varför, för så lite vill jag ha med den personen att göra. Jag vill nästan spy när jag tänker på det. Så istället för att spy ska jag svettas ut en uns aggression.



En annan bra sak för kroppen idag är att jag ska ta och få mig en klippning. Inget extremt, men kalluffsen som råder behöver sig en genomkörare. Jag behöver liksom få mina förändringar gjorda nu. Inget gammalt ska finnas kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0