Tjugosjunde juli

Jag jobbar. Men jag har varit hemma i 50 minuter nu och ska vara kvar i 30 minuter till. Med andra ord. Lugn dag på jobbet.

Jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp min planering.
Imorgon kommer killen från London. Jag kallar honom B.
Eftersom vi ska bo i lägenheten så måste jag ta med lite saker som kan behövas, men eftersom jag jobbar till 16 så innebär det att jag måste bära omkring mina saker under tiden. Fast å andra sidan har jag bara en tant kvar att besöka.

Sen ska jag träffa min vän Virre.

16.45 har jag min vaxtid. Det är ju i stan.

hmm..

Jag får nog ta och packa med mig allting i alla fall.
Ja, så får det bli. Tungt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0