Två månader

Det slog mig precis att det var två månader sen jag kom hem från min trip till USA. När jag tänker och framför allt känner efter så är det grymt länge sen. Men det är det inte. Det är lite konstigt hur man kan känna sig som en annan människa när man tänker hur man var då. Och det är stört hur förutsättningarna i livet är det helt motsatta. Men nu ska jag berätta en sak. Jag älskar mitt liv, precis som det är nu och med tanke på allt som vart så skulle jag aldrig gå tillbaka till det som var som jag ens hade chansen. Jag skulle inte ens känna mig frestad att smaka på kakan.


Så, dessa två månader visar att vad som helst kan hända, och att man kan vända allt till det positiva. Vart jag står om två månader är fortfarande oklart, men om jag har allt jag behöver för att inte vara kvar, så kommer jag att vara någon annan stans. Det, om något, är säkert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0