Update från stället med rolig dialekt.

Skåne, kära Skåne.

En kort update för er trogna.

Just nu sitter jag hemma hos mina kusiner i Dalby. Humöret är på topp och kroppen mår så bra den kan. En vit vecka var det sagt, men jag tror att vi kan påstå att jag är tillräckligt i fas för att bara köra ikväll. Fast, tja.... vi får se, ännu en filmkväll med grabbsen är inte så dåligt det heller.

Imorgon åker jag tillbaka till Stugan. Det är skönt där, även om vädret inte varit det roligaste. Jag har gått upp och joggat varje morgon och trots regn och rusk tog jag mig ner tills stranden för att bada. Vatten var hur skönt som helst, typ 20 grader, och jag var helt ensam så långt ögat kunde se.

Annars så kommer jag hem på lördag, party någon?
Nästa vecka börjar jag jobba. På två veckor kommer jag jobba 10 eller 12 dagar, så för er som vill leka så kan jag bara informera att jag mer än gärna gör det, men det krävs lite planering.


Nu ska jag göra mig lite i ordning, sen bär det av för dagen.
Ha en super dag ni med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0