Update

Dag två var en lååååång dag. 

Vi passade barn fram till klockan halv ett kanske, sen fick Isabel ledigt resten av dagen. Då begav vi oss in till Marble Arch där vi spenderade lite drygt tre timmar inne på Primark. Trettioåtta pund senare gick vi genom Hyde Park i solen innan vi hoppade på bussen hemåt. På vägen köpte vi med kinamat och efter maten gick vi upp på rummet för att vila lite. Vi hade då redan flängt i tolv timmar, och med tanke på kvällen innan så var det nästan emot oss att stylea till oss och åka in till centrala London. Självklart började det regna och vi gick in på närmsta klubb - On Anon. Där delade vi på en flaska vin, tog en shot och dansade dansade dansade till grym musik. Redan en tid efter klockan ett höll vi på att falla ihop och vi lyckades tajma en buss som tog oss hela vägen hem. Isabel däckade på bussen, jag satt och stirrade dött. 

Idag jobbar Isabel bara till elva och sen bär det av igen. Det kommer att ske lite mer shopping antar jag, speciellt med tanke på att det är utlovat åskväder idag. Annars kan jag ju bara berätta att vi har biljetter till Harry Potter, vilket var det första jag kom och tänka på när min hjärna började spinna igen imorse. 


Denna dag antar jag kommer att bli ännu längre än gårdagen, men vafan, I'm enjoying myself and loving life! Det är nog dags att grunda med en rejäl frukost för att inte dö. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0