Vi tar det som det kommer imorgon

Kaosartat lång dag idag.

Vaknade vid halv åtta, åkte till Jakan vid halv tio, där jag tillsammans med en vän badade. Första riktigt badet för i år och vi låg i vattnet i typ en halvtimme eller mer! Det var så jäkla härligt och man kände mig väl som ett barn igen. På vägen dit fick jag för mig att vi skulle lifta, och på första försöket fick vi napp. På vägen hem var det lite svårare, men en långpromenad fick vi.

Sen var det dags att åka hem för att kunna åka vidare till jobbet. Idag gick det riktigt bra och jag hade tid över till annat. Läsa bland annat. Och planera kvällen efter arbetsdagen...

Så när arbetspasset var över gick jag raka vägen till Studio 54 där jag nu har spenderat den större delen av min sovtid till att dansa. Jag börjar jobba om 5,5 timmar och ja... det är väl dags att ta itu med lite sömn kanske.



Men innan jag glömmer så var det en kille som gjorde min kväll.

"Det är ditt fel att det är varmt!" anklagade han mig
"Ja ja, jag vet, jag är het" svarade jag självgott
"Ja"

San sa han något annat som jag inte kan komma ihåg nu.


Han avslutade med att han för sig att kolla min lapp på t-shirten.
"Aha, som jag anade. Made in heaven"

Jag fick mig i alla fall ett gott gapskratt, ett glas vin och en hamburgare ikväll. Man brukar väl säga att det bästa i livet är gratis? Jag hade i alla fall en jäkligt trevlig kväll. Men nu fruktar jag väl hur kul det är att gå upp om fyra timmar. Men det tar då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0