What will be?

Så... 

Planen för ikväll har två potentiella senarion. 

1. Vi stannar här i Fulham, dricker typ 6 Snakebites var på The Slug och går vidare och dansar på antingen Chateu Sex, Fiesta Havana  eller Bellutchi. Tre klubbar med grymt bra musik och som kommer att vara smäckade med folk. Tydligen är torsdagar den stora utedagen här i London. 

eller...

2. Vi går till The Slug, sveper så många Snakebites vi pallar på så kort tid som möjligt för att sedan åka in till Piccadilly Circus och gå på en klubb där tillsammans med en man (och hans vänner) jag och Isabel träffade På On Anon härom kvällen. Sedan är det efterfest hemma hos honom. 



Hur väljer man? 
 
1. I Fulham vet vi vad vi får - och det är grymt, billigt, och ett stenkast hem. 
2. I Piccadilly vet vi inte vad vi får, vet inte hur mycket pund som försvinner och hur och när vi kommer hem är okänt. Men vi festar med några partyprissar och får lite utlovade gratisdrinkar. 


Ja, hur det blir ikväll återstår och se. Oavsett öde så blir det hur grymt som helst. Det enda jag oroar mig för är hur illa däran jag kommer att vara imorgon när jag beger mig mot planet. Fast det är ett senare problem. Ikväll finns inga bekymmer! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0