Att föra på Taco bar

Hej alla glada.

Jag har rast nu och måste säga att dagen so far har varit asbra.
Började med att jag låg och läste ut tredje boken av Twilight-böckerna. Den börjar ta sig och eftersom det verkar som att jag inte längre får uppleva kärlek så kan jag ju kanske få nöja mig med att läsa om det.

På jobbet kom jag in och sa, "det ser ut att vara lugnt". Tre sekunder senare kom det 18 000 gäster utan avbrott i över tre timmar. Men jag klagar inte, mindre tid att tänka. Utan man blir mekanisk.

Så nu sitter jag här nere på kontoret och eftersom jag ska på fest sen så tänkte jag, "äh, vafan jag tar och förar lite". Så ja, jag har kortkat upp och förar med mig själv, på jobbet. Tragiskt kanske ni tycker, själv tycker jag att det är helt underbart. Jag har 45 minuter kvar och ett tetrapack vin.

SKÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0