Boom boom boom

Hemma, at last.

Kvällen var helt underbart rolig och började med att den ena tjejen efter den andra droppade in under födelsedagsmiddagen/förfesten. Det slutade med att hela tretton glada tjejer åkte in mot stan för att dansa. Och som vi dansade. Och som alla ville dansa med oss. Jag kan väl i alla fall säga att jag fortfarande har det i mig, mina movements. Och sen är det väl charmen som gör sitt också. Kameran var med och som vanligt kommer väl bilder när de som minst anas komma. Håll ut.


Aja, grym kväll. Upprepas... imorgon faktiskt.
Efter jobbet såklart. Nöje efter ansvar. Fast jag vet inte, just nu bryr jag mig nog inte om vad som kommer först. Sen så tycker jag att det är kul att arbeta så det går väl kanske lite hand i hand i alla fall. Imorgon ska jag ju i alla fall provjobba på den där baren som ligger på samma kvarter som lägenheten. Jag har väl bara en känsla om att charmen kommer att göra sitt även där. Och nu vet jag inte vad jag ska säga för jag bara svamlar.

Det blir nu en macka och lite Grey's Anatomy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0