Emily ♥ TB = SANT

Jag är så glad. Idag jobbade jag på Taco bar igen och min bästa jobbkompis jobbade också. Den enda med testosteron i kroppen, förutom Lars såklart. Hur som helst, han lyckas alltid få mig att ha så jäkla kul. Jag vill liksom knappt gå hem, utan jag kan bara hänga kvar för att få skratta hela kvällen.

Och imorgon ska vi med jobbet för att spela biljard och dricka dricka utan att behöva lägga ut en krona.

Och jag hittade precis presentkort från HM som alla arbetare ska få i "midsommarpresent".

Jag kan väl bara säga att den dagen jag slutar jobba här helt och hållet är inte en rolig dag. Det är faktiskt hur stört man kan trivas på en arbetsplats som alla som arbetar här gör. Vi är ett jädrans bra team vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0