En andra chans?

Kommer ni ihåg när jag berätta om den gången jag var på date med en kille? Min första riktiga date. Hur som helst. Det var långt över ett år sedan detta inträffade och härom dagen loggade jag för första gången på länge in på msn, klickade på en random kontakt och lyckades då klicka på honom. Så vi pratade lite. Sen idag så pratade vi lite till och tja.. om jag inte har något bättre för mig imorgon kväll så ska vi se på en film.

Jag är ju verkligen inte intresserad av något, mer än av sällskap. Det är ju lite kul eftersom vi inte hördes något mer efter den där daten, så vi får väl se hur awkward saker kan bli. Men jag tänkte väl kanske även passa på att använda charmen för att få följa med på en segeltur runt världen lite senare i år. För det skulle ju faktiskt vara något oerhört nice. Eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0