en halvt misslyckad hemlighet

Jag satt precis och kolla igenom en massa gamla inlägg från bloggen.
Jag insåg att jag redan visat för er hur mannen i LA såg ut. Jag har kämpat emot viljan att bara skriva om honom och definitivt undvikit att lägga ut hans bilder och hans namn. Varför vet jag verkligen inte. Det var väl bara en manisk idé som aldrig slutade att vara manisk. De två första punkterna har jag ju tydligen redan misslyckats med, men hans namn har aldrig någonsin nämnts på denna blogg. Jag ville ha honom hemlig, han angick bara mig. Och varför inte bara fortsätta nu när det blivit som det blivit. Det vore ju mysigt att visa och berätta om vem jag spenderade nästan tio underbara månader tillsammans med. Jag har typ väntat på "rätt" tillfälle för det. Men nu vet jag inte, det känns inte som att det ska bli aktuellt heller. Inte för att han inte är värd det, utan för att det är som det är. Men för er som inte vet något alls så kan jag berätta att mannen i LA är en bra man som jag önskar jag kunde spendera resten av mitt liv med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0