Ett jävlans springande

Jag tänkte precis på att jag har kommit igång med mitt liv lite nu efter en månad. Faktiskt är det en månad sen jag lämnade Los Angeles flygplats. Det har ju hänt grymt mycket för mig under den här månaden, men nu har mitt liv kommit i balans igen. Jag flänger runt från olika ställen, njuter och har bara mig själv att tänka på. Precis som det ska vara antar jag.

Som det ser ut nu så kommer jag att få jobba en hel del i sommar, vilket jag är grymt tacksam för. Jag har planer på att lämna landet igen i slutet av september. Men mer om de planerna lite senare.

Lite mer kortsiktiga reseplaner har jag tills början av nästa vecka. Eventuellt åker jag och min vän Erik till Göteborg där vi ska festa och gå på Liseberg. Som sagt, jag kommer att jobba en hel del nu, så jag måste ta vara på all ledig tid jag har.

Andra planer jag har kom jag på på vägen hem från lägenheten. Eftersom jag är bekant med en som jobbar som AD, så ska jag fråga henne om jag kanske kan få praktisera på reklambyrån hon jobbar på. Så att jag får en glimt in i världen jag tänka arbeta med.


Så dagens planer är att jag ska slänga i mig lite lunch och sedan ta cyklen förbi min bror, lämna av en sak där, cykla in till söder för att möta en distriktsköterska som ska derigera (?) mig inför mitt självständiga jobb i hemtjänsten, sen möta upp Jesper för att lämna hans väska, sen tänker jag lägga mig i solen för att sola och läsa, och ikväll tänkte jag bli bjuden på bio.

Låter inte allt det här super?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0