fjortonde juni

När vädret är så sugit som det har varit ett jäkla bra tag nu så tappar man liksom inspirationen. Det är svårt att komma på saker att göra och man stannar nästan hellre hemma i sängen än att ringa en vän. Men sen får man helt enkelt dra tummen ur röven och ringa i alla fall.

Så idag åkte jag till Farsta tillsammans med Sandra, min brors tjej. Innan jag håller min nästa lönespecifikation i handen så måste jag spara de ören jag har kvar från resan till staterna. Men med mig hem kom tillslut en svart kjol och en helt underbar vit klänning. Nu ber jag till vädermakten att ge oss lite sol, om än bara på midsommarafton. Jag kan väl inte säga att det direkt ser ljust ut. Hur länge kan det regna och ha sig egentligen?


Hur som helst. Dagen slutade upp med att vi här hemma (jag, mamma och lillebror) käkade pizza framför TV:n hemma hos min storebror och Sandra. Nu ska jag kolla klart på säsong tre av Grey's Anatomy och antingen ringa en vän eller ta mig ett bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0