Jag tog mig en paus

Alltså SEGT är ordet jag söker efter. Jag vet inte hur mycket mindre människor det kan komma för att äta här nere i Kungshallen idag. Det är väl lite skönt i för sig, man får liksom mer tid till prat. Men det påskyndar inte tidens förlopp. Jag vill bara hem så att jag kan göra mig i ordning för kvällen.

En annan sak jag kan berätta är att när jag jobbar här nu så känns det att det ska vara kallt och eländigt ute, eftersom jag slutade jobba i februari och har inte jobbat tillräckligt mycket. Då var det liksom februari och eftersom man arbetar under marken och är ganska isolerad så har man inte en jäkla aning om vad man möter när dagen är slut. Själv ska jag gå hem i min lilla svarta klänning jag hade på mig när jag satt och läste i solen. Det känns inte riktigt helt okej. Vi får se. Om två timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0