Låt mig bara ruttna och försvinna

Hela dagen har varit bra. Och jag har mått ganska bra.
Men nu är jag helt och hållet förstörd igen.

Jag kan bara inte förstå att en person som säger att den älskar någon kan släppa den så lätt som jag har blivit släppt av mannen i LA, mannen som brukade vara min man och som jag trodde skulle vara min man en längre tid framöver. Det suger. Jag är helt klart den bästa tjej som han någonsin kommer att träffa och nu gör han såhär. Jag menar, vad är jag och vad betyder jag för någon av er om det är så lätt för en person som säger att han älskar mig bara släpper och ser bort?

För om det är så lätt, så kan väl alla som någonsin ens gillat mig bara försvinna, för så mycket är jag ju värd. Ingenting. Jag betyder tydligen ingenting, Så innan ni andra också dumpar mig, så kan ni väl i alla fall ge mig en anledning till att hata er.

Det tar på krafterna det med, att hata. Men jag tror fan att det är lättare att hata någon, än att älska någon så mycket så att man inte kan hata den, men man fortsätter att försöka att göra det för att det skulle, om ens för ett tag, kännas lite lättare.



Säg inte att jag kommer bli bra.
Den som säger det kan bara vara tyst.
Jag sörjer, så låt mig sörja.
Jag får aldrig chansen att älska den man som jag så innerligt älskar.
Så säg inte att det blir bra.
Jag vill inte höra vad ni har att säga.
Jag vill försvinna från allt.
Och aldrig någonsin mer älska igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0