Meddelande till Slingan


HEEJ! Kul att se att du läst min blogg,
Du anar inte hur glad jag blir.
Hur mår du?

Jag kom inte iväg till Spanien. Min kusin slutade upp som au pair i London och jag hittade mig själv en kille som jag var och hälsade på i staterna. Men man ska ju aldrig säga aldrig. Om typ ett år kommer jag väl att börja plugga, så nu är det livet som gäller. Men vad sägs som en fika på stan eller något? Det är mycket som hänt under ett år. Riktigt kul att höra av dig i alla fall.

Ring mig så kirrar vi en träff.
0762 59 31 57.

Kommentarer
Postat av: Slingan

Värsta lyxigt! Ett helt inlägg som svar. Jag är van vid att få kommentarer på mina kommentarer i kommentarform. Lite som jag gör nu.

Jag läste faktiskt för första gången igår. Hade ingen aning om att du bloggade så flitigt (eller egentligen alls). Jag gillar namnet på bloggen skarpt. Jag och Erik (som jag ju bor med) startade faktiskt en blogg igår (som Mikael förhoppningsvis också ansluter sig till när han är tillbaka från scouterna) efter att ha kikat på din blogg. :) Om du har lust att kika på den någon gång så hittar du den på: http://deathtrapen.blogg.se

Kommer nog ha ganska fullt upp den närmsta tiden. Mellan arbetssökande, rollspelande, flickvän och midsommar (+förberedelser inför en greklandsresa kort därpå) har jag inte så mycket tid. Efter resan (kommer hem den 12 juli) är det förhoppningsvis en annan femma.

Såg att jag redan hade ditt nummer nu när jag kollade efter. Tror att du har mitt annars är det: 073-968 47 03.

Du är fri att skicka ett SMS (vilket är mitt absolut främsta kommunikationssätt som involverar min mobil) när du har lust. SMS har jag i alla fall alltid tid att svara på. ^^

Med mig är det alldeles strålande idag. Igår var jag inte fullt så lycklig liksom dagarna innan. Det är löjligt vad vädret kan påverka en.



Ha det bäst!

2009-06-16 @ 20:20:10
Postat av: Slingan

NEEEEEEEEEEEEEEEEJ!! Min vackra styckeindelning! Hoppas du kan läsa det ändå.

2009-06-16 @ 20:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0