My friend - The Bear

Biljard med jobbet var en riktigt bra idé. Det bjöds på öl men inget som satte sig i sinnet. Efter två timmars duellerande var det dags att gå därifrån. Jag ville inte hem och inte alla de andra heller. Men kvällen spenderades med en lång lång promenad från Gamla Stan längs Skeppsbron, ut på Skeppsholmen, vidare ut på Kapellholmen och sedan tillbaka för att avsluta i Gamla Stan igen. Detta i sällskap av min vän The Bear. Jag har nog inte skrattat så mycket som jag gjort idag sen... ja, jag vet inte riktigt längre. Han är en bra vän och vi har vår mycket speciella relation som ingen direkt kan förstå sig på. Det är bara så skönt att kunna vara sig själv, utan att behöva lägga band på sig för att det man säger inte ska missförstås. Folk frågar om vi har något ihop. Och det har vi... jävligt roligt på ett jävligt vulgärt sätt. Jag bryr mig inte om vad andra kanske får för sig, huvudsaken är att man som vänner vet vart man står.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0