Nationaldagen

Sen hoppas jag att det blir som vi arbetare har förutspått.
Att det kommer att lugna ner sig efter klockan sju ikväll.

1. För att det är nationaldagen och folk kommer förhoppningsvis att fira.
2. Eller most likely att folk stannar hemma eller går ut för att se Sverige - Danmark.

Oavsett så hoppas jag inte att de väljer att spendera sin tid nere i Kungshallen för att äta på Taco bar. Jag som bestämt ska jobba om ett litet tag, kommer antagligen att arbeta lite långsammare. Själv har man väl inte riktigt varit  full sen alla hjärtans dag, och vi som var där kommer nog väl ihåg hur den aftonen gick.

Denna afton kommer att bjuda på ett roande på allra högsta nivå, inklusive alkohol och dans och vänner. Jag har liksom redan glämt bort det där med att vara deppig idag. No, it aint gonna happen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0