Party lika a rockstar



Om en halvtimme beger jag mig till gamla hederliga Taco bar. Det kom till mig igår att idag är det den sjätte juni, Sveriges nationaldag och en helgdag. OB för hela slanten. Och jag jobbar 13.00 - 22.30. Jag är nöjd om man säger så.

Efter är det snabba puckar till Bagis igen, det är ett grymt party ikväll som jag redan sagt. Efter en hemsk början på gårdagens kväll så slutade den med ett lugn och jag sov riktigt bra inatt. Kanske första gången sen... ja.

Så såhär se jag alltså ut nu, jag antar att jag knappt hinner duscha innan tiden är för mycket ikväll, så jag som den förberendande människa jag är, är redo att göra natten osäker för såväl för mig själv som för alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0