release me

Ja, gårdagen dårå..

Provjobbade på baren. Det var kul och lite omväxlande. De ska höra av sig om de vill ha mig, vilket jag tror. Jag vet inte helt säkert på att jag vill ha jobbet. Varför vet jag inte, men jag har en känsla. Fast får jag det kommer jag ju att ta det i alla fall eftersom jag är lite av en arbetare och vill att pengarna ska rulla in. Man måste göra vad man måste göra helt enkelt.

Att vara i lägenheten igår var faktiskt nästan outhärdligt. Pulsen gick upp och en känsla av panikångest spolades över mig. Så när jag slutade jobba lite tidigare än vad jag trott att jag skulle göra så kunde jag inte vara i lägenheten och jag kunde inte vara ensam. Så jag ringde min kusin och bestämde att han och hans kompis skulle vara med mig. En kvart senare satt vi inne på Burger King.

Sen slutade kvällen med att jag kom hem full.
Och ja... några minnesluckor är med i bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0