sleepless in Bagis

Den här natten har faktiskt varit ganska störd.

Det började med jag hänge med Leo hemma hos mig när jag plötsligt bara ville sova. Jag vart verkligen astrött. Så han fick gå. Efter det var jag tvungen att röja i mitt rum eftersom alla saker låg på sängen efter att arbetarna varit hos oss hela dagen. Men efter det la jag mig. Jag kan inte komma ihåg om jag läste eller kollade på Grey's Anatomy. Men hur som helst så däckade jag. Inte senare än klockan 3.00 vaknar jag och somnar inte om förrän 6.20. Sen vaknar jag igen vid 8.00 men somnar om ganska snabbt. Nu vaknade jag 9.40 och tror inte att det bli något mer sovande. Jag som hade planerat att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0