Soool

Värdet är helt fantastiskt som ni alla kanske har märkt.
Jag har suttit och läst i typ en timme i solen utanför jobbet och när jag kom in för att byta om så är det en riktigt tydlig rand som har tillkommit på kroppen.

En annan helt fantastisk sak är att jag har kirrat en massa mer jobbtider nu, och mer kommer att komma in och det ser ut som att jag kommer att få ihop mina slantar till hösten så att jag kan resa vidare i världen.

Så på tal om jobb.. Jobb på taco bar om 5 minuter.
Sen är det bara att tagga till för min lilla träff ikväll.
Jag har bestämt filmen I love you man, som jag hoppas ligger färdigladdad på datorn när jag kommer hem till lägenheten.

Solsken på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0