Ta mig härifrån

Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva.

Jag har haft en superbra dag med jogging med Evelyn och sol och bad vid Söderbysjön tillsammans med min mor och Emilie. Det var till och med första doppet för iår. Allt borde vara fri och fröjd, men det är det inte. Jag är ihålig. Bakom skratten är jag tom. Jag kanske är glad, men jag är inte lycklig längre. Jag vill inte leva i min egen kropp. Det är hur hemskt som helst, men det är sanningen. Så istället flyr jag till en annan värld, till litteraturens värld. Grejen är bara att det jag läser nu, är det jag själv går igenom. Så det är svårt hur som helst. Men det är i alla fall inte min värld, inte så länge jag fortsätter att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0