Tjaba tjena hjälp mig här ifrån

GUUUUUUD vad tiden går sakta. Så här lite folk har det nog aldrig varit en lördag. Det är okej liksom, men vafan! En av oss har redan fått gå hem två timmar tidigare också. Synd för att det var mannen som alltid får mig att skratta. En annan negativ sak är ju att man bara kan gå och småäta bäst man vill, och det är ju typ vad man gör eftersom det inte finns något annat att göra. GUD säger jag igen.


Men en positiv sak däremot är att man har tid att ringa och fixa lite saker. Nu är det ganska spikat att jag åker till Rom om två veckor, YES!


Så ikväll då?
Jag vet inte. Men det lär ju bra bra hur det än blir.
So long folks, det är dags att gå upp för att fortsätta göra ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0