To sea with a friend

För att ladda lite extra krafter inför nytändningen i livet så åker jag ut till Dalarö i några dagar. Med mig har jag en kompis, som jag också kallar KOMPIS. Utöver att hon står mig nära, så kan jag behöva något stöd om jag benen skulle börja ge vika igen. Men jag har faktiskt bestämt mig att i alla fall inte vara så självdestruktiv längre. Det är inte synd om mig och jag är stark.

Så jag gör mig redo för total relaxing med bastu, bubbelpool, långpromenader, film och minst ett dopp i Östersjön. Jag kan redan nu föreställa mig den frigörande känslan när kroppen kyls ner på en sekund och man skyndar sig upp mot ytan. Den domnande känslan när man kommer in i värmen igen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja jag hoppas det =)

Jag jobbar hela veckan förutom söndag =(

Men vi ska nog styra upp nått snart.

Kanske kan träffas å ta en öl på medis?

Eller bara ha en filmkväll?

Kram

2009-06-07 @ 15:50:55
URL: http://sandraveronica.devote.se
Postat av: Sandra

Missade att skriva att jag jobbar morgon nästan hela veckan så film eller öl går i veckan..=)

Kram

2009-06-07 @ 15:52:00
URL: http://sandraveronica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0