Elfte mars

Idag har jag lite ont i kroppen. Träningsvärk eller dålig sovställning i natt? 
Jag har fastnat för alla gruppträningar som gymmet bjuder på här. Jag gick ju på F&S för något år sedan, sen tröttnade jag ganska snabbt och slutade gå. Det här känns inte som samma sak. Kanske för att det inte är det... Här finns det så mycket mer i utbud. Sen är jag väldigt målmedveten nu. 

Idag gick jag till min mans lektion, som jag gjort varje måndag och onsdag sen jag kom. Efter det åt vi lunch en bra promenad bort och efter samma promenad tillbaka satt vi bara på en bänk vid Kodak Theatre innan vi skiljdes åt. 

Jag ville gå på yoga idag, men den börjar inte förrän 7 p.m. Alltså är det mörkt när jag ska vandra hem. Jag gillar inte den tanken. Alltså ska jag gå på något bootcamp liknande pass som börjar klockan 5 p.m. Puuh. Det låter jobbigt. 

Nu ska jag antingen läsa Comedia Infantíl eller mojsa med Illustrator. 
Jag känner mig inte kreativ idag så jag ska läsa. Ni borde läsa den boken. Jag har redan läst den en gång. Så jag vet vad jag talar om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0