En månad till av tonårshormoner att skylla på

Om en månad fyller jag år. Eftersom jag inte är hemma har jag högre förväntningar än vanligtvis. Sen fyller jag faktiskt 20 år. Hemma är det stort, här är det ingenting. Jag får inte ens köpa alkohol, egentligen. Så ni kan ju antingen välja att gratta mig för mina stora 20 år, eller så kan ni i empati gratta mig ännu mer, för mitt sista år av gränser. Hur ni vill gratta mig är helt upp till er själva, men nåde den som glömmer bort mig bara för att jag inte är på samma kontinent! 

Så i alla fall... Paket är kanske inte de bästa att skicka. 
Men jag har varje år fått ett grattiskort av farmor och farfar. 
Så på er har jag lite högre förväntningar än på alla andra. 

6701 Fountain Avenue  Apt #207
Los Angeles CA 900 28

Jag vet inte hur lång tid det tar, men ni har ju en månad på er. 
Det borde kanske räcka. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Los Angeles CA 90028

2009-03-13 @ 19:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0