fågelbajs

God dag. Det är faktiskt en god dag och jag har precis gjort mig redo för dagens lilla äventyr. Nu väntar jag bara på mitt sällskap som står i duschen. 

Igår åkte jag till Santa Monica för att löpa lite sol på min fortfarande likbleka kropp. Med mig hade jag en svensk tjej som heter Elin och Alex, en av pojkarna som jag bor med. 

Det finns inte mycket att säga om igår i sig, men nr vi låg där och lapade eftermiddagssolen var det en jävla fågel som sket på mitt ben. Flortsch sa det och jag skrek till i chock. De säger att det betyder tur om en fågel skiter på en, men jag vet inte... 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan jag blir ju helt avundsjuk när man läser å kikar på dina bilder. Jag vill oxå! =D haha

Hoppas du har det hur bra som helst.

Kramar

2009-03-29 @ 17:47:58
URL: http://sandraveronica.devote.se
Postat av: Sandra

bortsett från fågelbajset då =) blää

2009-03-29 @ 17:48:48
URL: http://sandraveronica.devote.se
Postat av: Anonym

Var glad att det bara var en liten fågel...

2009-04-03 @ 23:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0