God natt LA. God morgon Sverige.

Jag måste säga att jag trivs här. Även om jag inte gör något speciellt, i benämning pluggar eller jobbar, så känns det som att jag gör saker i alla fall. Jag gör precis vad som faller mig in. I dag var jag och handlade träningsskor och ett par tajts och i morgon ska jag börja träna på gymmet där min man tränar. Det ser jag fram emot. Speciellt nu när jag är helt frisk igen. 

I morgon ska jag även ringa till Sverige för att höra om ett jobb jag möjligtvis kan få i sommar. Jag hoppas jag får det. Om allt går som jag planerar, kommer jag inte ha mycket ledighet alls denna sommar. Men vad gör det när jag är här och gör vad jag vill nu? Sen har jag även kommit in på ett spår jag kanske vill syssla med i framtiden. Men det berättar jag om någon annan gång. 

I veckan, troligtvis i morgon, ska jag även ringa en kvinna som bor här i L.A. 
Förhoppningsvis, utan förväntningar, kanske hon vill träffas och kanske visa mig lite andra delar av denna stora stad. Det återstår att se, nu ska jag krypa ner i enkelsängen tillsammans med min man.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0