Gymmet

Förra onsdagen tog jag mitt första kliv in på gymmet. Hittills har jag besökt stället tre gånger och jag måste säga att det är fullkomligt underbart. Jag kommer faktiskt precis därifrån och hur motigt det än var att promenera dit imorse så måste jag säga att det är få saker som kickar igång dagen som lite träning. 

Efter att ha värmt upp i en kvart och stretchat i ytterligare en var det dags för gruppträning. 
Den första halvtimmen var det "Dancers workout" och jag måste säga damn vad det var jobbigt i benen. Det här måste om något väckt mina dansben till liv efter månaders av slapphet! 
Den andra halvtimmen gav lite mer fokus på magen. Vi gjorde Pilates. Jag har alltid velat göra det, och nu har jag gjort det. Jag gillar det, det var tufft. 
Sen gick jag i trappmaskinen i en åtta minuter. 

Nu har jag precis ätit matlådan från gårdagens middag. 
Ja, makaroner, köttfärssås och ketchup. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0