nionde mars

Idag har varit en super dag, som förutspått. 
inget speciellt har egentligen hänt, men det är bara så bra nu. Allt blir bättre när man tänker positivt, det är helt enkelt bara ett faktum. 

Underverket för dagen är väl kanske att jag verkligen verkligen rengjort toaletten. 
Mer än så vill jag inte säga om den saken. 

Vidare har jag shoppat idag. Två plagg som jag gillar väldigt mycket. 
En enkel svart kjol. Ni anar inte hur länge jag letat efter en! 
Och en kofta, typ. Den är hängig och lite cool. 

Den här veckan kommer nog bjuda på lite nyheter. 
För det första ska jag och min man nog åka till den där skolan jag som hastigast nämnt. Vi tänkte kolla hur den verkar och så, om det känns som något för mig. 

Sen ska jag till helgen eventuellt och förhoppningsvis åka till Santa Monica Beach tillsammans med två tjejer (eller fler?) jag träffade på Piano bar. De går på samma skola som min man och ja.. de var trevliga. Så det kommer bli awesome som de säger här i staterna. Jag lovar och heligt svär att jag ska ta med mig kameran i så fall. 


Nu förtjänar jag en dusch. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0