tjugotredje mars

Senare på eftermiddagen kom jag iväg till gymmet i alla fall. Eftersom jag frös så ofantligt mycket under tiden jag var hemma, och trots att det var solklart väder ute, så tog jag på mig allt för varma kläder. Men det spelade ingen roll, för efter att ha tränat i ett par timmar och skulle gå hem igen, så frös jag igen. 

Jag tror inte min kropp mår bra. Något står inte rätt till helt enkelt. 
Eller så är det bara hypokondriken inom mig som talar.


Hur som helst så har jag varit här en månad nu. 
Ja, Hollywood är inte det roligaste platsen på hela jorden..
Men nej, jag kommer inte åka hem tidigare. 


Sen fyller jag år om tre veckor. 
För er hemma i Sverige är det om två veckor och sex dagar, för mig är det fortfarande tre veckor. Dags att börja slicka kuverten om de ska komma fram i tid....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0