Tolfte mars

Idag har varit en helt fantastisk dag skulle jag vilja påstå. 

Först gick jag till Yogan, vilket var jobbigt. Min kropp behöver några dagliga pass till för att känna sig van med att träna regelbundet igen. 

Sen åt jag på Subway med min man, vilket var asgott. Jag var hur hungrig som helst och Subway är typ hur gott som helst i nästan vilket tillfälle som helst. 

Efter en kort vist hemma begav vi oss till Universal Studios (som sagt) där vi: 
Såg en kort Shrek-film i 3D. 
Åkte en vattenbana á Flumride i Jurasic Park.
Åkte en berg och dal-bana i Mumien-anda. 
Åkte en 3D-ride i Simpsonvärlden.
Gick i ett spökhus
Såg på en vattenshow i Water world-tema
Såg en liten show med animal actors
Åt Churros. 

När vi kom hem hann jag inte mer än börja dregla på sängen förrän jag följde med min man på ett seminarium om musikbranschen. Det var väldigt intressant och de bjöd på gratis mat och dryck. I slutet var det dragning från en blankett man fyllde i från början. Jag vann, plus fem andra. Men i alla fall! Jag vann böcker om musikbranschen som tydligen är ganska dyra. Min man vart glad. Jag vart glad. 

Kvällen är inte riktigt över än, så vi får se om jag får komma att lägga till något i morgon, men den här dagen var helt enkelt överbra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0