Bergbilderna





I dagar har jag försökt ladda upp bilder, men fler än såhär ville den inte. Nu gav jag helt enkelt upp. Så här får ni de första bilderna som togs uppe i bergen. Och för er som inte riktigt ser är det där Hollywood-skylten. 


I morgon har jag inget planerat för dagen. Jag hoppas det blir bra väder så jag kan gå upp i bergen igen. Jag tänkte gå till gymmet, men eftersom jag ska dit på kvällen med min man så tror jag att jag skippar det på morgonen. Sen ska jag kolla upp den där skolan lite mer, jag vart ganska taggad måste jag säga. Men vi får se. 


Kommentarer
Postat av: Sandra

guud va mysigt det ser ut :D

Hoppas du har det bra gumman.

Kramar

2009-03-06 @ 09:57:26
URL: http://sandraveronica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0