rubrik saknas

Fredags morgon. 

Bra väder och ett gott humör. Gröt har jag i magen och känner att det blir en grym dag. 
Mannen gick precis till skolan, så nu har jag tre timmar för mig själv. 
Vill duscha, men de två andra pojkarna ligger i sitt rum och sover. Men de börjar skolan om 40 min, klockan 12, så jag kan vänta. Sen beger jag mig nog ut i lite affärer. Jag har fått någon förkärlek till butiken Forever 21. I Sverige kan man bara beställa kläder från internet, här känns det nästan lite som svenska H&M. 

Idag borde vi tvätta också. Underkläderna är inte långt ifrån sinade i lådan. 
Fast det ger mig kanske mer anledning till att shoppa. 
Victoria Secret here I come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0