Tjugonionde mars

Igår fortsatte äventyret, och denna gång bar det av till Down Town. En fascinerande plats här på jorden. Det kunde inte ha varit bättre väder heller. Tvåhundratvå bilder togs, vilka jag kommer att ge smakprov av när jag har tålamod för en seg uppladdning. 


Idag var det äventyr på hög nivå. 
Jag tvingade mig upp imorse för att gå till gymmet. Vanligtvis kan jag ligga kvar om jag nu är så trött, men idag hade jag bestämt att jag skulle gymma med Elin. Hon kom nästan 40 minuter försent. Jag hatar när folk kommer sent, jag gillar inte att vänta. Fast vänta var inte vad jag gjorde. Det är ens eget ansvar om man vill se resultat. 

Efteråt kom jag hem och föreslog att vi alla skulle storstäda. Det var på tiden och jag tror att alla kände lite samma sak. Så nu är det städat. Och kläder har vi tvättat idag också. Det känns underbart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0