23

I går såg jag och min man maniskt på filmen The number 23. Kort och koncist handlar det om att allt i slutändan resulterar i talet 23. Anledningen till att vi var maniskt inställda till att se den var för att han och jag hade kollat på Youtube-klipp om Michael Jordan som hade talet 23, sen att David Beckham valde nummer 23. Men det var inte vad som fick oss att tänka på det, utan i vårt fotbollssnack fick jag tillbaka ett minne från när jag var i Spanien med min familj för ett antal år sedan. Vi satt på en restaurang och på tv:n var det fotboll. En spelare föll ihop och förklarades senare död. Vi kollade upp lite fakta. Killen hade nummer 23. Året han dog på var 2003.

 

Så i alla fall, vi började kolla på filmen. 
Efter ett tag säger min man 6701  207. 
Vårt gatunummer och lägenhetsnummer. 
Addition lärde vi oss alla i skolan... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0