weather

Vädret här är stört. Vädret hemma i Sverige är stört, men här är det om möjligt lite stördare. På morgonen kan det vara askallt, på dagen måste man gå i t-shirt eller linne. 
Sen så är det ibland askallt hela dagen. Och nätterna ska vi inte tala om. Ibland tror jag inte att jag klarat mig om jag inte haft en annan kropp bredvid mig i sängen. 



Jag förstår inte hur clownen i "Det" fick plats...



Idag är det ett sånt där superväder. 
På väg till gymmet imorse hade jag på mig en kofta som jag lätt kunde hänga över väskan när jag var redo för att gå hem. Sen har det bara varit fortsatt bra hela dagen. 

Nu kom jag precis hem från en spaningstur i affärer. Men eftersom min man stannade kvar i skolan istället för att komma hem, så ska jag helt enkelt klä på mig skorna igen och gå ut och kika mer. Dagar som de här är på väg att bli konstanta, men de är fortfarande inte ett faktum, så man får ta vara på de varma timmar som råder. 


Till er där hemma säger jag god natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0