1:57 am.

Det är onsdag och klockan är två på natten. Jag tänkte gå upp om sju timmar så det är väl dags att sova nu. Det hade jag säkert gjort också om det inte var för att kvällen varit ganska givande för min egen del. Jag har tänkt en hel del, och kommit fram till en hel del. Jag hoppas allt blir som jag tänker att det ska bli.

Imorgon ska jag först iväg till gymmet för att köra lite cardio. Jag har tränat varje morgon den här veckan och tänker fortsätta i samma anda. Men hur som helst. Sen bär det nog av till stranden. Ett solobesök blir det antagligen också för den delen. Men jag känner att det är precis vad det är jag behöver - lite tid till enbart mig själv. Så att jag kan samla mina tankar och helt och hållet känna att jag gör saker för mig och mitt egna bästa.

Det bästa nu är ju att somna. Illa kvickt.
God morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0