Glada människor är vackra människor - Far min

De senaste dagarna har varit jobbiga för mig och min omgivning, point and case - för min man. Jag har kännt mig riktigt aggressiv och har haft svårt att lägga band på mig. Jag har blivit arg för minsta lilla grej. P-ringen tror min man, och han säger att jag ska ta ut den. Aldrig säger jag. Aggressivt igen. Jag inser mitt agerande och jag blir ledsen och känner mig hemsk och vill bara dra mig undan... Ja, det är såhär det har varit sen i tisdags. Tre dagar tänker ni, men ja, tre dagar är lång tid.

Vi gick tillslut till gymmet. Och vet ni vad? Det hjälpte!
Om det är vad som hjälper mig att inte vara aggressiv och jobbig de resterande tre veckor och tre dagar jag är kvar här, så är det vad jag ska tvinga mig till att göra i princip varje dag, trots att jag kanske har blivit en hel del latare de senaste veckorna.



Men nu till rubriken.

Det finns en del andra saker som gör en glad. Två av dem sakerna är nostalgiska minnen och bilder på glada människor. Så vad jag tänker göra är att slå ihop de båda punkterna och publicera bilder på glada människor. Och det är sant som det är sagt.
Glada människor är vackra människor...




Vi börjar med den här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0