jajaja

Så hur lång tid tar det här med att dagsrythmen bli normal igen?
Jag har ett tungt huvud och behöver lite vila, men nej nej. Och nu är klockan efter tuppen också. Jag känner att jag måste vara lite effektiv och ta hand om en del saker som måste tas hand om inom innan jag far iväg västerut igen. Igår rensade jag kläder i stora mängder. Fyra papperspåsar står i hallen och väntar på omplacering. Idag ska jag nog se om jag kan få lite jobbtider på Taco bar igen. Sen ska jag ringa en vän och se om vi kan mötas. Och jag måste träna och öva dans för på fredag ska jag uppträda på gamla hederliga Kärrtorps gymnasium. Jag har inte dansat sen i början av december, så I really do need to practice.

Annars så får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0