Jobbiga känslor under en grym dag.

Alltså, sen den där drömmen har jag en obehaglig och jobbig känsla i kroppen. Och tillråga på det så får det mig att känna mig ensam. Det här är ju inte bra, mina neurotiska tankar. Men det är väl bara att inse att det bara är dåliga tankar som är här och förpestar mitt sinne. En underbar person sa en gång att vi känner vad vi tänker.

Så jag ska försöka fokusera på allt de bra som händer idag.

- Det är morsdag. Efter som jag inte hittade några liljekonvaljer tänkte jag göra frukost till min mor innan vi beger oss till Kärrtorp för att fira dagen med två äldre generationer.

- KOMPIS Rosaline fyller sina tjugo år. Så efter besöket hos min gammelmormor kilar jag ner till Kärrtorpsfältet där jag kommer att sitta i timmar tillsammans med glada vänner som jag ännu inte har träffat sen jag åkte i februari.

Så grattis allt mammor och grattis kompis!
Sen skulle jag vilja säga grattis på morsdag till Marina också.


Så som ni ser kommer det även idag att bli en grymt bra dag, för gårdagen var helt underbar med festival, vänner och utgång. Jag vet inte vad det är, det känns bara som att jag behöver något slags bevis för att saker ordnar sig tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0