Nervositetens ansikte

Det börjar även dra ihop sig för mig här i Hollywood. Resan är snart över och den svenska sommaren på ingång. Det är mindre än två veckor kvar nu och jag måste säga att även om jag ser fram emot att börja på min nya bana i livet så vill jag inte lämna det här stället riktigt än.


Men i alla fall. Jag har två saker kvar jag har att göra innan jag är redo att åka.

1. Skicka alla mina papper till Miami Dade College.
2. Skriva TOEFL testet.

Appropå sistnämnda punkt...

Jag är djävulskt nervös. Jag menar, mina framtidsplaner hänger på det här testet. Och testet är som nationella provet i engelska, inklusive tala-, skriva-, läsa- och lyssadelar. Skillnaden är att man gör allt på samma gång, timmar i sträck, och på akademisk nivå. Alltså, jag vet ju att jag är bra på engelska, men vafan, hur bra vet jag ju inte... Allt jag vet är att jag inte är den bästa på att skriva nationella prov. Det som trycker på nerverna ännu mer är faktumet att provet börjar klockan 8.00 och jag måste vara där en halvtimme innan. Det är även an ganska bra bit för mig att ta mig till stället, vilket jag i denna stund inte kan komma ihåg vart det låg.

Men jag kommer klara det här.

Säg någon att jag klarar det.

Kommentarer
Postat av: Ross

KOMPIS,Du klarar det!

2009-05-13 @ 12:10:04
Postat av: Sandra

Det kommer att gå skit bra gumman!

KRAM

2009-05-13 @ 12:15:47
URL: http://sandraveronica.devote.se
Postat av: guddan

du e ju bäst, så du klarar det galant

2009-05-15 @ 23:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0