nittonde maj

Idag begav jag och min oss ut på väskletarjakt. I första affären gjore jag mitt kap. För $40 fick jag tag i en väska som får min mans stora väska att verka liten. Nu har jag packat i det mesta i den och har fortfarande hur mycket plats kvar som helst. I like!

Idag bokade jag även en Shuttle bus som ska ta mig till flygplatsen på söndag.
Nu har jag bara tid till njutning. Så nu när min man gick till skolan så ska jag till affären för att införskaffa kött till middagen, och ägg och blåbär till muffins.

Sen, om cirka en timme, så vandrar jag till gymmet under tiden min man går och arbetar på sitt internship (praktik). Kanske blir det ett dopp i poolen också. Igår var första gången jag testade poolen vi har på gården. Det var himmla skönt, och verkligen underskattat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0