Pick å Pack

När jag fyllde år fick jag tre coola t-shirts som jag tillsammans med min man tidigare valt ut under ett besök på Beverly Center. Idag åkte vi dit igen och jag åkte hem med ytterligare en cool t-shirt.

Nu sitter jag här med en stelnad ansiktsmask och jag har precis provpackat min resväska hem. Eller jag har tagit högarna som de legat i lådorna och pressat ner dem. Men trots det att jag inte packat ner riktigt allt så är jag förvånad över hur mycket som gick ner. Jag vet ju att jag måste köpa en till väska innan jag åker, eftersom alla mina väskor ytterkläder, min nessesär och nya skor får inte riktigt plats. Jag sa ju redan innan jag åkte hit att jag behövde låna en större väska..

"Den här är stor"
Jovisst, men min mans väska är ganska betydligt mycket högre.
I alla fall 20-30 centimeter. Och med tanke på hur mycket kläder jag fått ner på min "lilla" väska så är jag nästan störtsäker på att jag hade kunnat slippa köpa en till väska om jag hade fått låna en större väska. Men tack för lånet i alla fall.

Nu ska jag dra bort masken från ansiktet.
God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0