Psyk

Det vart ingen bio.
Istället gick vi en snabb vända till gymmet för att avsluta våra medlemsskap. Sagt och gjort, och vi blev tvugna att betala ytterligare en månads medlemsskap, vilket inte skulle ha varit fallet.

Vad skulle vi göra sen då?
Vi gick västerut längs Sunset och gick förbi ett museum som jag, sen första veckan jag kom hit, har velat gå på. De hade en utställning om psykiatrin. Jag måste ju säga att synen på psykiatrin förändrades ganska radikalt under vistelsen på museet. Jag visste ju redan lite om den psykiatriska historien, men jag fick veta så himla mycket mer. Kanske delar jag med mig av min lärdom om någon dag, för det här måste smältas. Tills dess... håller er undan från antidepressiva medel!

Psychiatry: an Industry of Death Museum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0