The TOEFL day

Angående testet tänker jag kanske inte säga för mycket innan jag fått några resultat, men det jag kan säga är att jag hade kul under testet. Det kändes så bra att bli utmanad, att få använda hjärnan. Jag tyckte att det var riktigt kul att sitta där i de fyra timmar som testet tog. Tidsmässigt kändes det helt okej, men det var någon gång då det vart lite stressigt.

Det är så skönt att det är avklarat. Det var vad jag hade kvar att göra innan jag reser hem till Sverige. Den sista tiden går så himla fort. Det känns som igår jag sa att det var tre veckor kvar, och nu är det snart bara en vecka. Det är faktiskt lite jobbigt att tänka på det, så nu ska jag bara fokusera på att få ut en massa av tiden som är kvar.

Ikväll blir det nog Angels and Demons på bio. Jag älskade boken, och har en känsla av att filmen kommer vara grym den med. Så god natt till er där hemma, vi ses snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0