tjugonde maj

Sen klockan 11.45 imorse har jag varit ute och gått. Jag gick en runda i några affärer och fick tag i ett par nya hörlurar till min iPod (de andra började glappa för några dagar sen) från Virgin Mega Store och en BH från Urban Outfitters. Bägge på rea, precis som jag vill ha det.

Nu är klockan fyra och jag kom precis innanför dörren efter en lunch med min man och jag är ganska trött. Jag skulle vilja orka gå till gymmet idag, men vi får se. Sen har jag även träningsvärk i baksida lår från yogan i måndags samt i armarna från gårdagens viktlyft. Så kanske får min långa vandring räcka för dagen. Vi får se. Annars stannar jag hemma och bakar blåbärsmuffins med min man och tar mig ett dopp i poolen lite senare.


Den underskattade poolen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0