TOEFL nojja

Alldeles precis nyss ringde jag till någon från skolan för att ställa lite frågor. Självklart black outade jag och fick inte ur mig allt jag ville. Men ett svar som jag fick var att man ska få omkring 79 poäng av 120 på TOEFL testet jag ska skriva imorgonbitti. Det är något mer än vad jag tänkt mig och i jämförelse med 45 som det låg omkring på skolan här i LA, så är det lite jobbigt. Sen pratade jag så jäkla dålig engelska också. Jag hörde inte var hon sa och hon hade konstig brytning, så jag vart bara ännu mer nervös.

Fan, hur kommer det här gå egentligen?

Jag är ett nervvrak.
Jag vill bara ha det överstökat.
Det är lika nervöst som inför min JÖKEN tenta.
Den gick ju okej.
GAAAAH !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0